вторник, 17 июня 2014 г.

Модуль 3. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення Основних запитань проекту, а саме:
  •    Я вважаю, що Основні запитання не тільки зацікавлюють учнів до навчання, а й сприяють якійсній підготовці учителя до проведення  уроків.
  •    Я думаю, що формування та використання вправ відповідно до  навчальних цілей, виходячи не тільки з вимог державних освітніх стандартів, навчальних програм, а й навичок, потрібних для життя у 21 столітті допомагає реалізувати   не тільки міжпредметні зв'язки, а й зв'язок з зовнішнім світом, реальним життям учнів.
У мене викликали труднощі формулювання Ключового та Тематичних запитань. Для себе я деталізувала різницю між науковими та навчальними дослідженнями, вибрала алгоритм побудови Основних запитань - алгоритм знизу -вверх.

1 комментарий:

  1. Відчутний прогрес, порівняно з першими дописами. Спробуйте ще сміливіше, ще розкутіше. І поставте майбутнім читачам пару провокаціних запитань, напишіть пару "крамольних" педагогіччних думок. А Вам слабо? Успіхів і натхнення,

    ОтветитьУдалить