Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме…
На цьому модулі я детально ознайомилась з поняттям "формуюче оцінювання". Деякі компоненти я використовувала раніше. Мені сподобалось обговорення на педраді, шляхи забезпечення обєктивного оцінювання учнями спільної діяльності. Знову переконуюсь, що учитель - дирижер навчано-виховної діяльності на уроці. Потрібно забезпечити чіткі, зрозумулі для учнів інструкціх оцінювання (учитель), створити атмосферу співробітництва, успіху.
Звичайно, у кожного свій погляд, свій досвід роботи. Я вважаю, що постійно використовувати роботу у групах, самооцінювання учня на уроках неможливо, але потрібно вибирати теми та уроки, де це не тільки можна але й потрібно проводити. Ви погоджуєтесь зі мною???
На цьому модулі я оформила форму оцінювання для учнівського продукту та визначилась у системі оцінювання проекту. Нарешті підходимо до завершення!!!!
На цьому модулі я детально ознайомилась з поняттям "формуюче оцінювання". Деякі компоненти я використовувала раніше. Мені сподобалось обговорення на педраді, шляхи забезпечення обєктивного оцінювання учнями спільної діяльності. Знову переконуюсь, що учитель - дирижер навчано-виховної діяльності на уроці. Потрібно забезпечити чіткі, зрозумулі для учнів інструкціх оцінювання (учитель), створити атмосферу співробітництва, успіху.
Звичайно, у кожного свій погляд, свій досвід роботи. Я вважаю, що постійно використовувати роботу у групах, самооцінювання учня на уроках неможливо, але потрібно вибирати теми та уроки, де це не тільки можна але й потрібно проводити. Ви погоджуєтесь зі мною???
На цьому модулі я оформила форму оцінювання для учнівського продукту та визначилась у системі оцінювання проекту. Нарешті підходимо до завершення!!!!
Я, я погоджуюсь))))
ОтветитьУдалитьЭтот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьЗвичайно самоцінювання проводиться лише на деяких уроках, інакше загубимо сам урок і процес здобуття знань, перетворивши його лише на оцінювання.
Удалить