Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання -
Учитель може диференціаціювати навчання у 4 напрямках:: зміст, процес, результати, навчальне середовище.
Представлена інформація на цьому модулі не була новою, але вправи допомогли пригадати, деталізувати та систематизувати для себе.
Особливо цікавим були приклади методів та вправ для учнів з різними навчальними особливостями. Результатом цього модуля є не тільки самоосвіта але й самопізнання!!! Ви підрримуєте мене????
Учитель може диференціаціювати навчання у 4 напрямках:: зміст, процес, результати, навчальне середовище.
Представлена інформація на цьому модулі не була новою, але вправи допомогли пригадати, деталізувати та систематизувати для себе.
Особливо цікавим були приклади методів та вправ для учнів з різними навчальними особливостями. Результатом цього модуля є не тільки самоосвіта але й самопізнання!!! Ви підрримуєте мене????
Комментариев нет:
Отправить комментарий